Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Τηλεφωνικές οχλήσεις σε περισσότερους από 83.000 πολίτες που χρωστούν στην εφορία πραγματοποιούν οι υπηρεσίες της ΓΓΔΕ του υπουργείου Οικονομικών με σκοπό να τους πιέσουν για την άμεση εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων που «τρέχουν» αυτές τις ημέρες.


Εφαρμόζοντας μεθόδους παρόμοιες με αυτές των εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες προσφεύγουν οι τράπεζες για να επιταχύνουν την είσπραξη ανεξόφλητων δόσεων, οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης (ΔΦΣ) της ΓΓΔΕ καλούν αυτές τις ημέρες, μέσω τηλεφωνικού κέντρου, σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα, χιλιάδες φορολογούμενους οι οποίοι δεν υπέβαλαν εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ ή Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα βεβαιωθέντα ποσά ΦΠΑ, φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.

Κατά τη διάρκεια των τηλεφωνημάτων, σύμφωνα με την Ελεύθερο Τύπο, οι υπάλληλοι της ΔΦΣ υπενθυμίζουν στους φορολογούμενους ότι δεν έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ή ότι δεν έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα κάποιον φόρο.

Στην συνέχεια, όσοι είναι οφειλέτες, τους ρωτούν εάν σκοπεύουν να προχωρήσουν άμεσα ή όχι στην αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων χρεών τους ή εάν προτίθενται να τα ρυθμίσουν.

Πολλοί οφειλέτες διαβεβαιώνουν ότι σύντομα θα τακτοποιήσουν τις οφειλές τους φοβούμενοι μήπως στοχοποιηθούν για κατασχέσεις εισοδημάτων, καταθέσεων και περιουσιακών στοιχείων.

ΠΗΓΗ ; news.gr

Περισσότερα...