Αυτό γιατί το υπ. Παιδείας και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool, έχουν σχεδιάσει μια ειδική «πλατφόρμα» μέσω της οποίας θα προχωρά στην υλοποίηση της ηλεκτρονικής αποστολής των ειδοποιητηρίων απουσιών των μαθητών στους κηδεμόνες τους.

AdTech AdΑς σημειωθεί πως η συγκεκριμένη λειτουργία είναι προαιρετική, αξιοποιήσιμη από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων της χώρας, οι οποίοι είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για τη συλλογή των ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας των κηδεμόνων των μαθητών τους, κατόπιν συναίνεσης αυτών.

Επιπροσθέτως, στο προσεχές διάστημα, η συγκεκριμένη λειτουργία θα επεκταθεί περαιτέρω με προσωποποιημένα μηνύματα προς τους γονείς όπως εκδρομές, δραστηριότητες σχολείων αλλά και επιμέρους ανακοινώσεων και ενημερώσεων.

Οπως επισημαίνει το υπουργείο Παιδείας, εξοικονομείται ένα σημαντικό ποσό που δαπανούσε το δημόσιο για την αποστολή επιστολών προς τους γονείς ταχυδρομικά, για γραφική ύλη, ταχυδρομικά τέλη και φυσικά εξοικονομούνται πολλές εργατοώρες εκπαιδευτικών που ήταν επιφορτισμένοι για την όλη διαδικασία.

Περιγράφεται στις οδηγίες χρήσης η ακριβής διαδικασία: «Στον φάκελο του μαθητή, στην καρτέλα «Απουσίες», έχει προστεθεί μία νέα λειτουργικότητα η οποία επιτρέπει στον χρήστη να στείλει με email το σύνολο των απουσιών του μαθητή. Το email στο οποίο γίνεται η αποστολή αντλείται από τα στοιχεία κηδεμόνα που έχουν δηλωθεί στην καρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας». Όταν δεν έχει δηλωθεί email κηδεμόνα, τότε εμφανίζεται σχετικό μήνυμα με παραπομπή στην αντίστοιχη καρτέλα του μαθητή.

Όταν δεν έχει συμπληρωθεί η Προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση του κηδεμόνα ή η Ηλεκτρονική διεύθυνση εργασίας του κηδεμόνα στην καρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας», τότε εμφανίζεται το μήνυμα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Πατώντας τον υπερσύνδεσμο πραγματοποιείται μετάβαση στα στοιχεία επικοινωνίας του μαθητή. Όταν είτε η Προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση του κηδεμόνα, είτε η Ηλεκτρονική διεύθυνση εργασίας του κηδεμόνα είναι συμπληρωμένη (με αυτή τη σειρά), η αποστολή γίνεται επιτυχώς και εμφανίζεται σχετικό μήνυμα:
Το μήνυμα που αποστέλλεται ταυτίζεται στη μορφή με το ειδοποιητήριο απουσιών που έως τώρα εκτύπωναν, υπέγραφαν και έστελναν οι σχολικές μονάδες, όπως αυτό ισχύει. Ο χρήστης έχει δικαίωμα αποστολής έως 5 e-mails ημερησίως για κάθε μαθητή. Αν υπερβεί το όριο των emails εμφανίζεται σχετικό μήνυμα Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να δει πληροφορίες σχετικές με τα τελευταία e-mails που έχει αποστείλει για κάθε μαθητή. Συγκεκριμένα, στον πίνακα «Απεσταλμένα e-mails» εμφανίζονται η ημερομηνία, ο παραλήπτης και ο αριθμός απουσιών που εστάλησαν.

Για οποιαδήποτε απορία, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης του συστήματος.

ΠΗΓΗ: www.e-daily.gr