Η νέα γραμμή περιλαμβάνει τους ανακαινισμένους σταθμούς Τιθορέας και Λιανοκλαδίου, καθώς και το νέο σταθμό Μώλου.

Η νέα χάραξη διέρχεται από την νέα δίδυμη σήραγγα στο Καλλίδρομο, μήκους 9 χιλιομέτρων που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της Ελλάδος και των Βαλκανίων.

Το έργο αυτό ξεκίνησε την δεκαετία του 1990 και για πολλά χρόνια ήταν βαλτωμένο εν μέσω τεχνικών και διαχειριστικών εμποδίων.

Η νέα γραμμή αντικαθιστά το ορεινό πέρασμα του Μπράλου το οποίο οι συρμοί διέσχιζαν με μικρή ταχύτητα καθώς επρόκειτο για μια παλιά γραμμή με φτωχά γεωγραφικά χαρακτηριστικά.

Μετά τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Τιθορέας η νέα γραμμή κινείται ανατολικά, διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο μέσω σήραγγας μήκους 9 χιλιομέτρων. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στα Βαλκάνια. Ακολούθως, μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού, η γραμμή καταλήγει στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου.

Η νέα γραμμή θα λειτουργήσει  για ένα, περίπου, μήνα με ντιζελομηχανή.

Στη συνέχεια θα έχουμε ηλεκτροκίνηση έως το Λιανοκλάδι και μέχρι τον Ιούνιο του ’18 θα έχει ολοκληρωθεί όλο το τμήμα για να έχουμε επιτέλους μια διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Τιθορέας – Λιανοκλαδίου – Δομοκού που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων μήκους 106 χιλιομέτρων.

Η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ /ώρα, ξεκινά από το σιδηροδρομικό Σταθμό Τιθορέας κατευθύνεται ανατολικά διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο με δίδυμη σήραγγα μήκους 9.036 μέτρων η κάθε μία και ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού ποταμού καταλήγει στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου.

Στη συνέχεια διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6.380 μέτρων η κάθε μία και ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας ανέρχεται τον ορεινό όγκο του Δομοκού μέχρι τον ομώνυμο Σιδηροδρομικό Σταθμό.