1c0ae2205709722b62e843abc0471a55 M

Συζητήθηκε στην ολομέλεια της Βουλής το σ/ν του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο : «Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς οδηγών και υποψήφιων οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, άλλες διατάξεις για τις άδειες οδήγησης και λοιπές διατάξεις», με εισηγητή τον Βουλευτή Φθιώτιδας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Απόστολο Καραναστάση.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο και καινοτόμο νομοσχέδιο, που στοχεύει στον εκσυγχρονισμό του συστήματος χορήγησης αδειών οδήγησης, με ενσωμάτωση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες και, μέσω αυτού, στην αντιμετώπιση της διαφθοράς, που έχει καταντήσει ενδημικό φαινόμενο στον χώρο αυτό και, φυσικά, στην άνοδο του επιπέδου οδικής ασφάλειας στη χώρα μας.

Περιέχει σημαντικές ρυθμίσεις, όπως τη δημιουργία σώματος εξεταστών αποκλειστικής απασχόλησης, ηλεκτρονικές κληρώσεις σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ορισμού των εξεταστών και των ζευγών εξεταστών – εξεταζομένων, την ηλεκτρονική καταγραφή ολόκληρης της δοκιμασίας – εξέτασης των οδηγών και των υποψηφίων οδηγών, τη θέσπιση της συνοδευόμενης οδήγησης και σειρά άλλων μέτρων που εκσυγχρονίζουν το σύστημα.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει σε τροπολογία που κατέθεσε ο Βουλευτής Φθιώτιδας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Απόστολος Καραναστάσης, σχετικά με την παράταση των εργασιών του έργου «Παράπλευρο οδικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ – Ανακατασκευή Παραλιακής Οδού Αγ. Κωνσταντίνου (Ν.Ε.Ο.1)».

Πρόκειται για τροπολογία με θέμα : «Παράταση προθεσμίας για τις εργασίες συντήρησης Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης στην περιοχή Αγίου Κωνσταντίνου Φθιώτιδας και Ε.Ο. Κρατήγου – Μυτιλήνης» και σκοπό έχει να θεραπεύσει διάφορες δυσλειτουργίες που υπάρχουν στα συγκεκριμένα έργα.

Το έργο της ανακατασκευής της παραλιακής οδού Αγ. Κωνσταντίνου έχει, όμως, τη μικρή του ιστορία…

Τον Μάϊο του 2017 η κυβέρνηση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ολοκλήρωσε τη διαγωνιστική διαδικασία του έργου. Η Ν.Δ., έσπευσε να οικειοποιηθεί, πολιτικά, το αποτέλεσμα των προσπαθειών της κυβέρνησης, όπως παγίως κάνει, χωρίς να έχει την παραμικρή συμβολή στη μέχρι τότε θετική έκβαση της διαδικασίας.

Εν τω μεταξύ, όμως, η απόφαση της Κτηματικής Υπηρεσίας, που χαρακτήρισε τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας αιγιαλό και παραλία (!!!), μετά από μισό αιώνα που λειτουργεί ως εθνική οδός, προς δόξα του παραλογισμού του ελληνικού δημοσίου, δεν επέτρεψε την συνέχιση και συντήρηση του έργου.

Με την τροπολογία που ψηφίστηκε, ξεμπλοκάρεται η διαδικασία του διαγωνισμού και το έργο μπορεί πλέον να εκτελεστεί και να συντηρείται απρόσκοπτα.

Η κατά πλειοψηφία υπερψήφιση της τροπολογίας γεννά ένα ερώτημα :

Γιατί, άραγε, η Ν.Δ. (μαζί με την Χρυσή Αυγή) την καταψήφισε;

Και η εύλογη, προφανής απάντηση : γιατί, μετά τα όσα προηγήθηκαν, δεν μπορεί να αποκομίσει πολιτικό όφελος. Τελικά, ο Μαυρογυαλούρος έχει αφήσει βαριά κληρονομιά στο συγκεκριμένο τμήμα του πολιτικού φάσματος ........