Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα παρέχουν ασφαλισμένοι στο εξωτερικό προκειμένου να κερδίσουν φθηνότερα ασφάλιστρα.

Αν και τα όρια μεταξύ του τι ορίζεται ως ορθή πρακτική και από τις δύο πλευρές είναι ρευστά, δεδομένου ότι μπορούν να υπάρξουν επιχειρήματα εκατέρωθεν, το σίγουρο είναι ότι με αυτό τον τρόπο οι ασφαλισμένοι κερδίζουν εκπτώσεις στα συμβόλαια τους και οι ασφαλιστικές χρήσιμα στοιχεία – και ειδικά όσον αφορά τα προγράμματα υγείας- για τους πελάτες τους.
Το αν στο μέλλον οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επενδύσουν σε αυτές τις πρακτικές σε κλάδους όπως το αυτοκίνητο μέσω των «μαύρων κουτιών» και της υγείας μέσω ειδικών εφαρμογών, όπως και το πως θα ανταποκριθεί ο καταναλωτής μένει να το δούμε στην πορεία.
Στην περίπτωση του A. Thomas, του οποίου η ασφαλιστική Discovery γνωρίζει ακριβώς την ώρα που φτανει στο γυμναστήριο αναφέρεται δημοσίευμα των New York Times. ασφαλιστική εταιρεία του ο A. Thomas ενημερώνεται για την ώρα που ο ασφαλισμένος της φτάνει στο γυμναστήριο μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας που χρησιμοποιεί κατά την είσοδο του. Μισή ώρα μετά την άφιξη του στο χώρο του γυμναστηρίου η ασφαλιστική ενημερώνεται μέσω του smartphone του Thomas για την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται προκειμένου να εξακριβωθεί αν παραμένει στον ίδιο τόπο.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα «η ασφαλιστική εταιρεία ενδιαφέρεται ο κ. Thomas να παραμείνει υγιής και για τις πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες του, τα επίπεδα χοληστερίνης και άλλα ιατρικά στοιχεία τα οποία μοιράζεται, η εταιρεία του παρέχει έκπτωση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας του».
Ο Thomas είναι 50 ετών, ζει στο Γιοχανεσμπούργκ και ασχολείται με ιατρικές εκδόσεις. Ο ίδιος αναφέρει ότι κάθε Σάββατο πρωί παίζει γκολφ και για αυτό μόνο κερδίζει πόντους που μεταφράζονται εν συνεχεία σε έκπτωση στο συμβόλαιο του. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει μειωμένα ασφάλιστρα κατά 9%.
Παρόμοιο πρόγραμμα, το πρώτο στην αμερικανική αγορά, ετοιμάζεται να λανσάρει η John Hancock. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχει και η εταιρεία Vitality, εταιρεία που ασχολείται με την υγεία και συνεργάζεται ήδη με πολλές ασφαλιστικές στην Αμερική. Οι καταναλωτές που θα συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα θα χρησιμοποιούν ένα μονιτορ κίνησης, το οποίο θα στέλνει στοιχεία στην ασφαλιστική. Οι πιο «δραστήριοι» ασφαλισμένοι θα κερδίζουν έκπτωση μέχρι και 15%, καθώς και κάρτες δώρων από το Amazon, μειωμένες τιμές στα ξενοδοχεία Hyatt κ.κ.
Οι εταιρείες John Hancock και Discovery διαβεβαιώνουν ότι οι πληροφορίες τις οποίες θα συλλέγουν δεν θα πωλούνται, ωστόσο απόδιάφορες πλευρές εκφράζονται ανησυχίες.

Άρθρο της κ. Βίκης Γερασίμου,

Αρχισυντάκτρια at Insurance World

Πηγή: insuranceworld.gr

 

Περισσότερα...