Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Τη στιγμή που ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ βρίσκεται στην Αθήνα, επισημαίνοντας σε κάθε ευκαιρία την αλληλεγγύη και τη στήριξη της Κομισιόν προς τη χώρα μας, οι Ευρωπαίοι φαίνεται πως επιχειρούν να παίξουν ένα ιδιαίτερα βρώμικο παιχνίδι, με υπόγειους σχεδιασμούς σε βάρος της Ελλάδας.


Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ που δημοσιεύει σήμερα, Τρίτη (21/06/2016) ο ιστότοπος NewEurope.eu, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σταματά όλες τις πληρωμές από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Συνοχής προς την Ελλάδα σε ό,τι αφορά τα προγράμματα της περιόδου 2014-2020.
Ειδικότερα, σε άρθρο του δημοσιογράφου Βασίλη Κορωνάκη, αναφέρεται πως η πληροφορία αυτή επιβεβαιώνεται από εσωτερική αλληλογραφία που υπογράφεται από τον Γουόλτερ Ντεφάα, Γενικό Διευθυντή για την Περιφερειακή Ανάπτυξη.
Όπως επισημαίνει η ίδια πηγή, ο λόγος που η Κομισιόν αποφασίζει την παύση των πληρωμών είναι μια υπό εξέλιξη έρευνα από την ελληνική Αρχή Ανταγωνισμού, το οποίο αφορά πιθανή χειραγώγηση των διαδικασιών υποβολής προσφορών σε μεγάλα έργα υποδομών.
Πάντως, η Κομισιόν απέφυγε -σε ερώτηση του neweurope.eu- να διευκρινίσει αν το θέμα έχει συζητηθεί μεταξύ του προέδρου Γιούνκερ και του Αλέξη Τσίπρα.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε αργά το μεσημέρι από το ίδιο το Μαξίμου, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα από όσο φαίνονται, αφού αποδεικνύεται ότι η επίσκεψη Γιούνκερ στην Ελλάδα δεν είναι παρά άλλο ένα πυροτέχνημα και ότι οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, άλλα λένε on camera κι άλλα πράττουν στο παρασκήνιο.


Ενδεικτικά, σύμφωνα πάντα με το NewEurope.eu, πηγές της ελληνικής κυβέρνησης και συγκεκριμένα από το πρωθυπουργικό γραφείο περιέγραψαν το συγκεκριμένο έγγραφο ως «ένα από τα χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα που κυκλοφορούν».
Σύμφωνα με το έγγραφο, οι ελληνικές αρχές που ασχολούνται με την υπόθεση, έχουν ήδη ταυτοποιήσει εταιρίες, οι οποίες φέρεται να συμμετείχαν στο καρτέλ και δη κατασκευαστικές ή πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
«Το καρτέλ ήταν ενεργό για παραπάνω από 27 χρόνια, από το 1989 έως και σήμερα σε τομείς όπως η κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, σιδηροδρόμων, μετρό κτλ. Μάλιστα επιβεβαιώνεται ότι κάποια από αυτά τα έργα, ήταν συγχρηματοδοτούμενα από ευρωπαϊκά κονδύλια».
Μάλιστα, οι ίδιες πηγές διαβεβαίωσαν πως κορυφαίοι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διαβεβαίωσαν την ελληνική κυβέρνηση πως τελικά «δεν σκοπεύουν να χειριστούν την υπόθεση κατ' αυτό τον τρόπο».

ΠΗΓΗ ; newsbomb.gr