Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε τελικά η μοιραία Πόρσε που το μεσημέρι της Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου 2017, σκόρπισε τον θάνατο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας;

Πώς προκλήθηκε το φρικτό δυστύχημα με τους τέσσερις νεκρούς και πώς αντέδρασε ο 24χρονος οδηγός του πολυτελούς οχήματος και γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Γιώργος Βακάκης, όταν το αυτοκίνητό του βγήκε εκτός πορείας; Υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα ελαστικά του οχήματος ή προκλήθηκε κάποια βλάβη στη μηχανή του;

Σε αυτά και σε άλλα καίρια ερωτήματα απαντά η έκθεση πραγματογνωμοσύνης, που παρουσιάζει το ΕΘΝΟΣ και η οποία στο κύριο μέρος της έχει ολοκληρωθεί, ενώ απομένουν ελάχιστα γραφειοκρατικά σημεία μέχρι να κατατεθεί.

Αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες και φαίνεται πως έχουν καταλήξει σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο που αποκαλύπτει το ΕΘΝΟΣ:

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Εθνους» η ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει η μαύρη Πόρσε ήταν 320 χλμ/ώρα. Με τόσο μεγάλη ταχύτητα ο νεαρός οδηγός ήταν αδύνατον να αποφύγει τη σύγκρουση με το γκρι Χόντα του Υπάτιου Πατμάνογλου που είχε σταθμεύσει στο πάρκινγκ της λεγόμενης «ευθείας της Θήβας» αφήνοντας μέσα στο όχημά του την 33χρονη σύζυγό του, Αποστολία, και τον μόλις τριών ετών γιο τους, Παύλο.

Ο Υπ. Πατμάνογλου μαζί με την οικογένειά του ταξίδευαν με προορισμό την Πτολεμαΐδα και ο 24χρονος Γ. Βακάκης με συνοδηγό τον 23χρονο παιδικό του φίλο, Ανδρέα Γεωργακόπουλο, κατευθύνονταν ενόψει του τριημέρου των Αποκριών προς την Αράχοβα. Οπως φαίνεται στο βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας στις 15.47.47 (δευτερόλεπτα) και ενώ ο Υπ. Πατμάνογλου έχει κάνει στάση και βρίσκεται στα αποχωρητήρια η μαύρη Πόρσε κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα συγκρούεται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχύνονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση.

Ο θάνατος των Γ. Βακάκη και Αν. Γεωργακόπουλου, καθώς και της Αποστολίας και του μικρού Παύλου ήταν ακαριαίος.

Το πόρισμα έρχεται να δώσει απαντήσεις σε μια σειρά αναπάντητων ερωτημάτων, γύρω από τα αίτια που προκάλεσαν το πολύνεκρο δυστύχημα. Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για κλατάρισμα κάποιου ελαστικού που οφειλόταν στην παλαιότητα των ελαστικών, ενώ στη συνέχεια αναπτύχθηκαν θεωρίες περί υπερθέρμανσή τους λόγω της υπερβολικής ταχύτητας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, που σχηματίσθηκε για την υπόθεση και η οποία είναι σε γνώση του «Έθνους», και τα τέσσερα ελαστικά της Πόρσε, κατηγορίας MOUNT ONLY, ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» και τα πέλματά τους έχουν πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Κατώτερο αποδεκτό σημείο από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Το πίσω δεξιά ελαστικό, το οποίο είχε αρχικώς θεωρηθεί υπαίτιο της τραγωδίας φέρει ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007 (3307) και τα υπόλοιπα τρία την 48η εβδομάδα του 2006 (4806). Ο δείκτης ταχύτητας των συγκεκριμένων ελαστικών ορίζει ως ανώτερη τιμή τα 240 χλμ/ώρα και ο κατασκευαστής προτείνει τα ελαστικά αυτά να αντικαθίστανται μετά από έξι χρόνια. Οι ειδικοί, με βάση αξιόπιστες πηγές, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε σε ένα από αυτά μία μικρή τρύπα από κάποιο αντικείμενο που πάτησε επί του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να χάνει σταδιακά αέρα και εν συνεχεία να κλατάρει και να διαχωρίζεται.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές υπάρχει και δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας, στο οποίο εντοπίζεται η αιτία της τραγωδίας

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές υπάρχει και δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν το πάρκινγκ και σε αυτό το αμελητέο χρονικό διάστημα εντοπίζεται η αιτία της τραγωδίας. Αρχικά περνάει ένα μαύρο Μερσεντές, το οποίο φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων την ώρα. Στις 15.47.44, τρία δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα, εμφανίζεται το μαύρο Πόρσε. Προσπερνάει από αριστερά το Μερσεντές και αμέσως μετά ο οδηγός φαίνεται να χάνει τον έλεγχο και το όχημα να παίρνει δεξιά κλίση. Η θέση του είναι πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς «καρφώνεται» με το πίσω τμήμα του οχήματος στο Χόντα. Η σκηνή αυτή διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

ΠΗΓΗ: www.news247.gr