Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Να μπει στην ελληνική αγορά αποφάσισε η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων σούπερ μάρκετ SPAR, που αναπτύσσεται από το 1932 και σήμερα μετρά πάνω από 13.000 καταστήματα σε συνολικά 47 χώρες, απασχολεί περισσότερους από 350.000 εργαζόμενους και εκτιμά ότι, φέτος, ο κύκλος εργασιών της θα ξεπεράσει τα 35 δισ. ευρώ.

Οι Ολλανδοί βρίσκονταν για αρκετά χρόνια στην αγορά, ως το 2015 οπότε και έληξε η συνεργασία με τον Βερόπουλο.

Η επιστροφή της SPAR στην Ελλάδα, μέσω της SPAR Hellas, βασίζεται σε συνεργασίες που αναπτύσσει η εταιρεία με δίκτυα λιανικής ή με ανεξάρτητους retailer οι οποίοι θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης ενός παγκόσμιου brand.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής» η SPAR αποφάσισε την επανατοποθέτησή της στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά όχι μόνο με τη διανομή προϊόντων, αλλά και την ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων.

Η πρώτη, στρατηγικού τύπου, συνεργασία για την ανάπτυξη του σήματος SPAR στην Ελλάδα φέρεται να έχει ήδη συναφθεί από την SPAR Hellas με τον όμιλο αγορών ΑΣΤΕΡΑΣ, ο οποίος διαθέτει ένα πανελλαδικό δίκτυο με περίπου 200 καταστήματα λιανικής και ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία SPAR - ΑΣΤΕΡΑ προβλέπει την αλλαγή του ονόματος των καταστημάτων του ομίλου αγορών, όπως και την πλήρη αναδιοργάνωσή τους βάσει των προδιαγραφών λειτουργίας της SPAR. Οι σχετικές διεργασίες αρχίζουν άμεσα, εντός του 2017, και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν σε βάθος διετίας.

H SPAR θα υποστηρίξει τη διαφοροποιημένη παρουσία της στην Ελλάδα στους παρακάτω τομείς:

  • Στη διάθεση προϊόντων Private Label υψηλής ποιότητας με ανταγωνιστικές τιμές.
  • Θα δώσει έμφαση στα φρέσκα προϊόντα.
  • -Θα ενεργοποιήσει τις τοπικές οικονομίες με τη διάθεση τοπικών προϊόντων από το δίκτυο των καταστημάτων της
  • -Θα συνάψει συμβάσεις με τοπικές βιομηχανίες, που θα προβλέπουν, μεταξύ άλλων, την προοπτική διάθεσης των προϊόντων τους σε ξένες αγορές, μέσω του διεθνούς δικτύου SPAR.
  • Θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στην εκπαίδευση του προσωπικού του δικτύου της, δίνοντας έμφαση στον τελικό καταναλωτή.

Ο Όμιλος supermarket Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, σε μια κοινή συμμαχία, ώστε να μπορέσουν τα μέλη του να ανταγωνισθούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου και γενικότερα να έχουν βασικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου στην χώρα μας.

Στην πορεία των ετών και μετά από πολλές εναλλαγές στην σύνθεση του, ο Όμιλος Αστέρας εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά ώς ένας ελληνικός Όμιλος με ενεργό ρόλο και προοπτική για τον ίδιο και τα μέλη του.

ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr