Καθυστέρησε η πτήση σας; Δείτε τα δικαιώματα σας
Περιμένε πως και πως την άδεια σας; Έχετε κανονίσει ολιγοήμερο διακοπές με αεροπλάνο;
Δείτε επίσης....
Δείτε τί μπορείτε να κάνετε αν κάτι πάει στραβά με τη πτήση σας:
Ακύρωση/ματαίωση πτήσης
Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να προσφέρει:
Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας με δωρεάν travelerπτήση στο αρχικό σημείο αναχώρησης ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό μας προορισμό (εμείς επιλέγουμε…).
Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.
Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει με τα ποσά που αναφέρονται για την άρνηση επιβίβασης.
Μεγάλη καθυστέρηση
Η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας παράσχει γεύματα, αναψυκτικά και επικοινωνιακές διευκολύνεις, εάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης:
2 και πλέον ώρες για πτήσεις κάτω από 1.500 χλμ.
3 και πλέον ώρες για πτήσεις άνω των 1.500 χλμ., εντός της Ε.Ε.
3 και πλέον ώρες για πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ., εκτός Ε.Ε.
4 και πλέον ώρες για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ. εκτός της Ε.Ε.
Εάν η αναχώρηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα, δικαιούμαστε διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο για μία ή περισσότερες νύχτες και δωρεάν μεταφορά μας στο ξενοδοχείο.
Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε.