Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Το έκανε σλόγκαν γνωστή εταιρεία με πατατάκια.

Το επιβεβαίωσε και η επιστήμη, δίνοντας μας ένα μεγάλο άλλοθι για τις ποσότητες που καταναλώνουμε, μειώνοντας τις τύψεις μας.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Deakin στην Αυστραλία, διάλεξαν 50 άτομα με πολύ προσεγμένη διατροφή, που δεν παρασύρονταν σε διατροφικές ατασθαλίες.

Συγκεκριμένα η διατροφή τους σε λιπαρά, ήταν κάτω και από το επιτρεπόμενο όριο των ιατρών.

Σε αυτούς λοιπόν έδωσαν μια σειρά από τρόφιμα, ανάμεσα τους και πατατάκια. Τα χώρισαν σε αυτά που η ποσότητα του αλατιού ήταν ελάχιστη, και σε αυτά που η ποσότητα του αλατιού ήταν γενναία...

Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Ενώ οι συνήθειες τους σε ποσότητες δεν άλλαξαν στα τρόφιμα που δεν είχαν αλάτι, είδαν εντελώς άλλους ανθρώπους, όταν γεύτηκαν  τα τρόφιμα είχαν αλάτι.

Αυξήθηκε κατά 11%, και μάλιστα το 50% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι άνετα έτρωγαν και άλλο.

Το αλάτι, σε μεγάλη ποσότητα, επηρεάζει τον εγκέφαλό μας, ώστε εξασθενίζει τα σήματα πληρότητας που μας κάνουν να νιώθουμε χορτασμένοι. Δηλαδή το αλάτι μας κάνει να νιώθουμε ότι δεν χορταίνουμε, και ζητάμε και άλλο.

ΠΗΓΗ: www.e-daily.gr

To radiomemory.gr χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.