Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

kruo pagomeno krasi

Στη μακρινή ήπειρο φαίνεται πως πίνουν στην υγειά τους με ελληνικό κρασί.

Η εικόνα, αλλά και οι εξαγωγικές επιδόσεις του ελληνικού κρασιού φαίνεται πως βελτιώνονται θεαματικά από χρόνο σε χρόνο στην αυστραλιανή αγορά. Ήδη καταγράφεται σημαντική  αύξηση  εξαγωγών, πάνω από 20% την τελευταία τριετία, ενώ παγιώνεται σταδιακά και η αντίληψη για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά  του στο καταναλωτικό κοινό. Είναι ενδεικτικό ως προς αυτό ότι σε έρευνα στην Αδελαΐδα, στο ειδικό κοινό που παρακολούθησε τις φετινές δράσεις στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής των Wine of Greece, το 67% όσων είχαν αγοράσει παλαιότερα και δοκιμάσει ελληνικό κρασί το χαρακτήρισαν ανεπιφύλακτα ως υψηλής ποιότητας. 

Δύο ακόμη στοιχεία που ενισχύουν τις προσδοκίες για περαιτέρω βελτίωση της θέσης του ελληνικού κρασιού στην αγορά της Αυστραλίας, είναι αφενός η διαρκώς αυξανόμενη συμμετοχή καταναλωτών και εμπλεκομένων στην οινική αγορά  στις εκδηλώσεις προώθησης και προβολής που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος και αφετέρου το εντεινόμενο ενδιαφέρον των αυστραλιανών ΜΜΕ. Αυτό, μάλιστα, προκύπτει από το μεγάλο αριθμό συνεντεύξεων που έδωσαν ο πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Αμπέλου και Οίνου, Βαγγέλης Αργύρης, και ο MW, Γιάννης Καρακάσης, που σηκώνει μαζί με τον Γρηγόρη Μιχαήλο AIWS, το βάρος των masterclasses.

Οι φετινές εκδηλώσεις διήρκεσαν από 7 έως τις 25 Ιουνίου και διεξήχθησαν σε Σίδνεϊ, Μελβούρνη, Μπρισμπέιν και Αδελαΐδα με υπεύθυνη την Ελένη Μπλούχου. Περιελάμβαναν 8 θεματικά masterclasses και 15 hospitality masterclasses και ειδικές παρουσιάσεις, γευσιγνωσίες για ειδικούς του κλάδου (εστιατόρια, εισαγωγείς, δημοσιογράφους, οινοχόους, αγοραστές), καταναλωτικές δράσεις καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις σε συνεργασία με το University of South Australia (συμμετείχαν  διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί και επαγγελματίες).

Όπως αναφέρει η διευθύντρια της ΕΔΟΑΟ, Μαρία Τριανταφύλλου, η έντονη παρουσία των Wines of Greece στην Αυστραλία αντανακλάται και σε ένα ιδιαίτερο γεγονός, μεγάλης διαφημιστικής προβολής και συγκεκριμένα στη συνεργασία με τη Universal Pictures, για τη χορηγία σε κρασί, της παγκόσμιας επίσημης πρεμιέρας του φιλμ “Mamma Mia! Here we go again” στο Σίδνεϊ στις 17 Ιουλίου.

ΠΗΓΗ: www.clickatlife.gr