ΤΣΕΚΟΥΡΙ στα Μαθηματικά- Ευκολότερα τα Αρχαία Ελληνικά
Με την εξέταση μαθημάτων ομάδας προσανατολισμού (με το νέο σύστημα) και κατεύθυνσης (με το παλιό σύστημα), συνεχίστηκε σήμερα η δεύτερη μέρα των Πανελλαδικών για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων (με το παλιό και το νέο σύστημα) και των ΕΠΑΛ (ομάδα Β') που δίνουν με το παλιό σύστημα.
Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα Αρχαία Ελληνικά (ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών και θεωρητικής κατεύθυνσης) και στα Μαθηματικά (ομάδων προσανατολισμού θετικών σπουδών και σπουδών οικονομίας και πληροφορικής, αλλά και θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης).
Στα Αρχαία Ελληνικά τα θέματα ήταν αναμενόμενα αλλά απαιτητικά, ενώ στα Μαθηματικά τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, όπως σας ενημερώσαμε στο star.gr.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους φιλολόγους και τους μαθηματικούς των φροντιστηρίων Σπουδή:
Μαθηματικά
Το ΘΕΜΑ Α ήταν απλό και αφορούσε αναμενόμενη θεωρία του σχολικού βιβλίου.
Το ΘΕΜΑ Β ήταν, επίσης, πολύ απλό, ανήκε σε άσκηση ΟΜΑΔΑΣ Β’ του σχολικού βιβλίου.
Το ΘΕΜΑ Γ ήταν απαιτητικό θέμα, με ιδιαίτερη δυσκολία στα Γ2. και Γ4.
Το ΘΕΜΑ Δ ήταν απαιτητικό θέμα που απαιτούσε συνδυαστική λογική.
Συνεπώς στην περιοχή του άριστα θα βρεθούν λίγοι υποψήφιοι.
Αρχαία Ελληνικά
Στο διδαγμένο κείμενο
Η ερώτηση Β1 ήταν απλή και διατυπωμένη με σαφήνεια. Ζητούσε σχολιασμό λέξεων βάσει των ερμηνευτικών του σχολικού βιβλίου.
Η ερώτηση Β2 απαιτούσε πολύ καλή γνώση, μελέτη και κατανόηση του κειμένου ώστε να απαντηθεί με πληρότητα.
Η ερώτηση Β3 αφορούσε τμήμα εισαγωγής από το σχολικό βιβλίο.
Η ερώτηση Β4 απαιτούσε καλή γνώση της ετυμολογίας ενώ είχε σημαντική βαθμολογική αξία.
Στο αδίδακτο κείμενο
Απαιτητική μετάφραση σε ορισμένα σημεία προς το τέλος του κειμένου (εξαιτίας του λεξιλογίου)
Οι γραμματικές και συντακτικές ασκήσεις ήταν αναμενόμενες και συμβατές με τις απαιτήσεις των εξετάσεων.
Δείτε επίσης....
ΠΗΓΗ : star.gr