Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Υπερ του νόμου για τα φορτηγά αυτοκίνητα τάσσεται ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αποστόλης Καραναστάσης  σημειώνοντας ότι με αυτό τον τρόπο  μπαίνει φραγμός στην επικίνδυνη  συμπεριφορά των οδηγών και ικανοποιείται και το πάγιο αίτημα  των τοπικών αυτοδιοικήσεων και των κατοίκων για ασφάλεια μέσα  στα χωριά τους .

 

 

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗ

Επιτέλους, λύνεται το πρόβλημα !!!

            Είναι γνωστό ότι, από την παράδοση σε χρήση των νέων αυτοκινητοδρόμων, σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα, οι οδηγοί βαρέων οχημάτων, φορτηγών επαγγελματικής χρήσης, μηχανημάτων έργου άνω των 3,5 τόνων μικτού βάρους, επιλέγουν συστηματικά τη χρήση εναλλακτικών διαδρομών προκειμένου να αποφύ-γουν τα τέλη διοδίων στο δίκτυο των αυτοκινητόδρομων. Η συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά όμως, θέτει καθημερινά σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια των οδηγών μικρότερων ιδιωτικών οχημάτων, που χρησιμοποιούν αυτούς τους δρόμους. Ταλαι-πωρεί τους κατοίκους των όμορων δήμων, οι οποίοι δεν μπορούν να φτάσουν στις κατοικίες τους με ταχύτητα και ασφάλεια και προκαλεί εξαιρετικά κοστοβόρες ζημιές στα  παρωχημένα παράπλευρα οδικά δίκτυα, τα οποία δεν πληρούν τις τεχνικές προ-διαγραφές για τέτοιες διελεύσεις.

Πάγιο αίτημα των κατοίκων αλλά και των εκπροσώπων των Τοπικών Αυτοδιοικήσεων, που βρίσκονται πλησίον των παράπλευρων οδικών δικτύων σε όλη την επικράτεια, προς την ηγεσία του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ ήταν να δώσει ένα τέλος στην τριτοκοσμική αυτή κατάσταση, για να σταματήσει η μετάβαση των κατοίκων από και προς τον τόπο κατοικίας τους ή της δουλειάς τους να αποτελεί μία καθημερινή οδύσσεια.

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας των οχημάτων αυτών, στα εναλλακτικά οδικά δίκτυα, ορίστηκε με το ν. 4388/2016. Με Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή 11 – 8 - 2016, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 8 του αρ. 2 του ανωτέρω νόμου, μπαίνει, επί τέλους, φραγμός στην συγκεκριμένη συμπεριφορά των  οδηγών των οχημάτων αυτών και όσοι παραβαίνουν τον νόμο  θα τιμωρούνται αυστηρά. Τα πρόστιμα που επιβάλλονται στους παραβάτες είναι 1.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη και 1.000 ευρώ στον οδηγό του οχήματος. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου, ειδάλλως, το όχημα ακινητοποιείται. Με αυτόν τον τρόπο οι παραβάτες, ιδίως ξένων χωρών, δε θα μπορούν να επανέλθουν με διαφορετικές πινακίδες στην ίδια διαδρομή χωρίς να πληρώσουν πρόστιμο, φαινόμενο συνηθισμένο ειδικά στη Βόρειο Ελλάδα.

Περιμένουμε τώρα, με την ολοκλήρωση των έργων των τεσσάρων οδικών αξόνων (31-3-2017), να προχωρήσει η ηγεσία του Υπουργείου, όπως άλλωστε έχει δεσμευτεί, σε επαναδιαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους σε σχέση με το ύψος των τελών διοδίων και την χιλιομετρική χρέωση, ώστε όλοι οι πολίτες να μπορούν να χρησιμοποιούν τους νέους, ασφαλείς αυτοκινη-τοδρόμους.

 

                                                                               Απόστολος Δ. Καραναστάσης

                                                                           Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ν. Φθιώτιδας