Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Το κεντρικό εργοτάξιο του έργου «Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα – Δομοκός» και τον Ε65 θα επισκεφθεί τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος βρίσκεται στη Λαμία απο το πρωί της Κυριακής εκπροσωπόντας την Κυβέρνηση στον εορτασμό του Γοργοποτάμου.

Θα επισκεφθεί στις 12 το μεσημέρι το κεντρικό εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ για να επιθεωρήσει την εξέλιξη και την πρόοδο των κατασκευαστικών εργασιών του έργου. Στη συνέχεια θα μεταβεί για τον ίδιο σκοπό, σε εργοτάξιο του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65, στον κόμβο της Ανάβρας.
Ο Υπουργός  μετά τον εορτασμό της Εθνικής αντίστασης είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Λαμιέων Νίκο Σταυρογιάννη  για τα έργα συνοδευόμενος από  τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών  Γιώργο Δέδε και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ  Αθανάσιο Βούρδα.

Στην συνάρτηση που πραγματοποιήθηκε εξετάστηκε η πορεία των μεγάλων έργων αλλά και μικρότερες   παρεμβάσεις που αφορούν στον Δήμο Λαμιέων.

 

Ο κος Σπίρτζης επανέλαβε  την δέσμευση του ότι: «…από το 2017 δεν θα πληρώνουν διόδια για τις μετακινήσεις τους εντός των ορίων των Καλλικρατικων Δήμων οι μόνιμοι κάτοικοι…»  ενώ μίλησε και πάλι για την προσπάθεια που θα καταβληθεί για  επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων των Διοδίων



Ο κ. Σπίρτζης είπε ...<< Η προσφυγή στις κάλπες είναι στα όνειρα κάποιων που ονειρεύονται  την επιστροφή στις συντηρητικές πολιτικές , την επιστροφή σε κυβερνήσεις και λογικές απόλυτης συμφωνίας με τις ακραίες δυνάμεις της Ευρώπης . Εμείς δεν είμαστε μία μνημονιακή Κυβέρνηση . Είμαστε μία κυβέρνηση που στηριζόμαστε απο εκείνες τις δυνάμεις που θα βάλουν ένα οριστικό τέλος και στα μνημόνια και στην περιπέτεια που μας έβαλαν άλλοι. Παλεύουμε και πιστεύω θα  τα καταφέρουμε να  βγούμε οριστικά  απο την κρίση και οι παραγωγικές δυνάμεις του τόπου να αναδειχθούν και να πάμε σε άλλες εποχές . >>


Για το θέμα των διοδίων τόνισε  ότι αποτελεί σκοπό να υπάρχουν  κριτήρια  για όσους επιλέγουν να περνούν από τα διόδια όπως να μην πληρώνουν οι  μόνιμοι κάτοικοι  σε εσωτερικές μετακινήσεις μεταξύ δήμων . Και συνέχισε ....
<< Βρήκαμε συμβάσεις οι οποίες δεν προστάτευαν το δημόσιο συμφέρον . Επιλέγουμε το δύσκολο δρόμο της σκληρής διαπραγμάτευσης , να ολοκληρωθούν τα έργα και στην συνέχεια έχουμε έτοιμο το πλάνο να διαπραγματευτούμε ξανά  πως μπορούν  οι συμβάσεις να διατηρούν χαμηλά τα διόδια και να έχουμε μεταβλητό μέγεθος το χρόνο και όχι  η τιμή των διοδίων .>>