Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Με έντονους ρυθμούς εργάζεται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την προώθηση και την ανάπτυξη του τουρισμού της.
Έτσι μετά την  πρώτη πετυχημένη  διαφημιστική καμπάνια  στο  Αττικό μετρό  επανέρχεται με το σύνθημα << Βρέξει - χιονίσει >>.


 Μετά την τουριστική έκθεση της Θεσσαλονίκης «Philoxenia» και την προώθηση τοπικών προϊόντων στο εξωτερικό, η Περιφέρεια στολίζει δύο συρμούς της γραμμής Αγίας Μαρίνας- Αεροδρόμιο του Αττικού μετρό στα χρώματα της Στερεάς Ελλάδας.

Με σύνθημα της τουριστικής εκστρατείας «Στερεά Ελλάδα Βρέξει- Χιονίσει», η Περιφέρεια επιδιώκει τουρισμό 365 μέρες τον χρόνο.