Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Περίπου 200 επιβάτες, οι οποίοι πήραν το τρένο που αναχώρησε στις 8 το πρωί στην Αθήνα με προορισμό την Καλαμπάκα, βρίσκονται - εδώ και περίπου 2 ώρες – στο σιδηροδρομικό σταθμό στα Παλαιοφάρσαλα δίχως να γνωρίζουν πότε θα φτάσουν στον προορισμό τους. Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν έχει προσφέρει την παραμικρή ενημέρωση στους επιβάτες, οι άνθρωποι αυτοί θα εξυπηρετηθούν με τρένο το οποίο προκειται να περάσει από τα Παλαιοφάρσαλα με προορισμό τη Λάρισα και τη Καλαμπάκα στις 10.30 το βράδυ.



Στο μεταξύ, περίπου στις 10 το βράδυ αναμενόταν να φτάσει στην Αθήνα η αμαξοστοιχία Intercity 53 με 300 επιβάτες η οποία ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη στις 5 το πρωί της Τετάρτης. Αντίστοιχη ταλαιπωρία έχουν υποστεί οι επιβάτες του Intercity 55, με επίσης 300 επιβάτες, που ξεκινησε από τη Θεσσαλονίκη στις 10 το πρωί και αναμένεται να φτάσει στο σταθμό Λαρίσης, λίγο μετά τα μεσάνυχτα με πολύωρη καθυστέρηση. Με μεγάλη καθυστέρηση θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη και το τρένο Intercity 56 το οποίο ξεκίνησε στις 2.15 το μεσημέρι από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Το Intercity 56, αν και δεν παρουσίασε βλάβη στη μηχανή του, καθηλώθηκε για περίπου τέσσερις ώρες στην Τιθορέα με 300 επιβάτες μέχρι να περάσει από το σημείο το Intercity 53. Σε όλες τις αμαξοστοιχίες οι περίπου 1.200 επιβάτες εκτός από τις πολύωρες καθυστερήσεις έπρεπε να αντιμετωπίσουν τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στο τρένο, και την ελλιπή ενημέρωση, ενώ υπήρχαν και ηλικιωμένοι επιβάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.


Μετά το φιάσκο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την αναστολή έξι δρομολογίων στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, οχτώ δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου Λάρισα – Θεσσαλονίκη, αλλά και όλων των δρομολογίων στο τμήμα Λάρισα – Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλο.

Εργαζόμενοι της εταιρείας χαρακτηρίζουν άκρως απογοητευτική την εικόνα που παρουσιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τονίζοντας ότι το 2006, όταν και επικράτησαν ακραίες καιρικές συνθήκες με πολύ χιόνι, όλα τα δρομολόγια εκτελέστηκαν απρόσκοπτα.

 

πηγη skai.gr

Περισσότερα...