Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Στις κάλπες θα προσέλθουν τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου Λαμιέων την Κυριακή 5 Μαρτίου  στις 11 το πρωί για την ανάδειξη  νέου προεδρείου και νέων μελών της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής .

Σύμφωνα με πληροφορίες  αναμένεται αλλαγή του προέδρου  καθώς στόχος του δημάρχου είναι η αξιοποίηση όλων των στελεχών του συνδυασμού .

Ήδη ένα βήμα έγινε το  καλοκαίρι με την αλλαγή των αντιδημάρχων .

Για την θέση  του προέδρου ακούγεται το όνομα του κ. Χαλβαντζή  αν και η ομάδα αναμένεται να συνεδριάσει  το Σάββατο  για να συζητηθούν οι αλλαγές και να διασφαλιστούν απο τον δήμαρχο τυχόν διαρροές .

Την ίδια  ώρα υπεγράφη απο τον δήμαρχο Λαμιέων παράταση 6 μηνών για την θητεία  των αντιδημάρχων . Η νέα θητεία τους ξεκινά  απο σήμερα πρώτη  Μαρτίου και λήγει  στις 31 Αυγούστου . Οι αντιδήμαρχοι παραμένουν οι ίδιοι χωρίς αλλαγές .

 

Η ΑΠΟΦΑΣΗ


Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Λαμιέων, με θητεία από την 1-3-2017 έως την 31-8-2019, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως αναλυτικά περιγράφονται παρακάτω:

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Θεόδωρο Αρναούτογλου, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει την αρμοδιότητα χειρισμού των
Διοικητικών θεμάτων, όπως και θεμάτων Σχεδιασμού, Οργάνωσης, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εξυπηρέτησης Πολιτών, με εξαίρεση τις αρμοδιότητες εκείνες που με την υπ’ αριθ. 10814/28-2-2017 απόφασή μας έχουν μεταβιβασθεί στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου, και ιδίως:
 την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Προγραμματισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Διοικητικής Υποστήριξης, Ανθρώπινου Δυναμικού, Προγραμματισμού & Οργάνωσης και Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

 την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Ληξιαρχείου και Δημοτικής Κατάστασης, όπως και των Τμημάτων και Γραφείων των
Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών

 την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, με την επιφύλαξη των διατάξεων των §§ 5 & 6 του άρθρου 161 του Ν. 3584/2007 και της υπ’ αριθ. 10814/28-2-2017 απόφασής μας.


Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιωάννη Ρούλια, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην την αρμοδιότητα χειρισμού των Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:


 Να έχει την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Δαπανών και Προϋπολογισμού, Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, Ταμείου και Προμηθειών-Αποθήκης.
 Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περίπτ. ε Ν. 3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), και να υπογράφει όλες τις σχετικές με τις αρμοδιότητές του αποφάσεις, πράξεις και δικαιολογητικά.


Γ.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Στυλιανό Καραγιάννη, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις ακόλουθες αρμοδιότητες:


I. Τεχνικών Έργων, Υποδομών και Εγκαταστάσεων και ιδίως:
 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Υποδομών και Τεχνικών Έργων και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Κτιριακών Έργων και Κοινόχρηστων Χώρων, Οδοποιίας και Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων και Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Αδειών Εγκαταστάσεων και Ενέργειας.
 Τη λήψη μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας, τον καθορισμό χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, τον καθορισμό των αστικών γραμμών λεωφορείων, πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της  κυκλοφορίας και, γενικότερα, τη λήψη μέτρων για την ασφάλεια της οδικής κυκλοφορίας, όπως και την υλοποίηση των σχετικών κανονιστικών αποφάσεων.
 Τη χορήγηση αδειών, την έκδοση αποφάσεων, που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.


II. Πολεοδομικού Σχεδιασμού και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης, που έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδιασμού, την έκδοση και τον έλεγχο εφαρμογής των οικοδομικών αδειών, τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών και όσα ειδικότερα αναφέρονται στις επί μέρους διατάξεις του άρθρου 19 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παρασκευή Αργύρη, στην οποία παρέχεται αντιμισθία, και της μεταβιβάζει τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
I. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:


 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και των αντίστοιχων υφισταμένων της οργανικών μονάδων και, συγκεκριμένα, των Τμημάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδικής Μέριμνας & Βρεφονηπιακών Σταθμών και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετά των Γραφείων Ισότητας Φύλων, Κοινωνικών Δομών & Εθελοντισμού και Προστασίας Δημόσιας Υγείας & Γ΄ ηλικίας.
 Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 περίπτωση ε΄ του ν. 3463/06, όπως συμπληρώθηκε και ισχύει, και τη χορήγηση αδειών, την έκδοση αποφάσεων και πιστοποιητικών, όπως και την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
II. Παιδείας, πολιτισμού και νεολαίας και ιδίως:
 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Τμημάτων Παιδείας & δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού και των Γραφείων Δημοτικής Πινακοθήκης «Αλέκος Κοντόπουλος» και Δημοτικού Θεάτρου της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

 Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της παιδείας και του πολιτισμού, στον οποίο περιλαμβάνονται ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του ν. 3463/06, όπως συμπληρώθηκε και ισχύει, πλην των αναφερόμενων σε θέματα αθλητισμού και τη χορήγηση αδειών και πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων και την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.
 Τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
 Την εφαρμογή πολιτικών για την ανάδειξη και προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή  των πολιτιστικών αγαθών και των σύγχρονων πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο.
 Την ευθύνη λειτουργίας του Δημοτικού Θεάτρου, της Δημοτικής Πινακοθήκης «ΑΛΕΚΟΣ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ», του Κέντρου Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών (Κ.Ι.Ε.Θ.), των Πνευματικών Κέντρων, των Μουσείων κλπ.
 Την αρμοδιότητα προγραμματισμού και τέλεσης των πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων του Δήμου.

Ε. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γεώργιο Λάμπρου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:


 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Τμημάτων Καθαριότητας, Περιβάλλοντος-Πρασίνου, Ελέγχου Κοινοχρήστων Χώρων & Τομέα Ελεγχόμενης Στάθμευσης και Κίνησης-Συντήρησης Οχημάτων, όπως και του Γραφείου Δημοτικού Κυνοκομείου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας.
 Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της εποπτείας λειτουργίας του ΧΥΤΑ,
 την ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και κομποστοποίησης,
 την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας του περιβάλλοντος,  την ευθύνη του τομέα Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας,

 τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα και την ευθύνη λειτουργίας του δημοτικού κυνοκομείου,
 την εποπτεία και την ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας των κοιμητηρίων της Δημοτικής Κοινότητας Λαμιέων,
 τον έλεγχο των κοινόχρηστων χώρων και της στάθμευσης των αυτοκινήτων στους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης,
 την ευθύνη απομάκρυνσης των εγκαταλελειμμένων οχημάτων,
 τη διαφήμιση, και τον έλεγχο των χώρων τοποθέτησης πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης,
 την επιβολή διοικητικών κυρώσεων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001),
 την ευθύνη συντήρησης του πρασίνου σε όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου,
 Την ευθύνη των αστικών και περιαστικών αλσών,  την επίβλεψη της μελέτης και των έργων επέκτασης του πρασίνου,  την ευθύνη λειτουργίας του δημοτικού φυτωρίου,  την ευθύνη λειτουργίας του θρυμματιστή κλαδιών,  τη χορήγηση αδειών και πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων και την επιβολή
των διοικητικών κυρώσεων που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.



ΣΤ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αθανάσιο Μπούκα, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις ακόλουθες αρμοδιότητες:


 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Τμημάτων Αγροτικής Ανάπτυξης και Εμπορικών Δραστηριοτήτων και του Γραφείου Δημοτικών Σφαγείων της Διεύθυνσης Τοπικής και Αγροτικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:
 Την ευθύνη και παρακολούθηση των θεμάτων του πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Πτηνοτροφίας)   
 Την ευθύνη των δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και  βοσκοτόπων, την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
 τη συντήρηση και διαχείριση των αντλιοστασίων και των συστημάτων άρδευσης,
 την εποπτεία των ΤΟΕΒ,  τη συντήρηση των αντιπλημμυρικών και  εγγειοβελτιωτικών έργων,  την ευθύνη προβολής και προώθησης των αγροκτηνοτροφικών προϊόντων και
των προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ,
 την ευθύνη εκπόνησης και υλοποίησης προγραμμάτων εξειδικευμένης ενημέρωσης των καλλιεργητών νέων καλλιεργειών και των νέων αγροτών,
 την ευθύνη υποστήριξης και ενίσχυσης της φυτικής και ζωικής παραγωγής,  την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών σφαγείων,  την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία
επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και το χειρισμό των συναφών με αυτές θεμάτων,
 τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος υγειονομικού ενδιαφέροντος,


 τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών,
 την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου,
 τη χορήγηση αδειών και πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων και την επιβολή διοικητικών κυρώσεων που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.



Ζ.  Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δημήτριο Κυρίτση, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες:


 Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Κίνησης-Συντήρησης Οχημάτων και του Γραφείου Δημοτικών Κοιμητηρίων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
και Πολιτικής Προστασίας
 Την ευθύνη της διάθεσης του στόλου των οχημάτων και των τεχνικών μέσων του δήμου,
 την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής οχημάτων, μηχανημάτων και ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, όπως και της διαχείρισης υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού,
 την ευθύνη εκτέλεσης των απαιτούμενων τεχνικών παρεμβάσεων και δράσεων σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου,
 την ευθύνη συντήρησης και επέκτασης της αγροτικής οδοποιίας, σε συνεργασία με τον υπεύθυνο για την αγροτική ανάπτυξη Αντιδήμαρχο,
 την ευθύνη της συντήρησης των Κοιμητηρίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, πλην της Δημοτικής Κοινότητας Λαμιέων,
 την υπογραφή όλων των έγγραφων εντολών, που έχουν σχέση με την άσκηση των αρμοδιοτήτων του και την έκδοση των αντίστοιχων με αυτές πράξεων.



Η. Στον Αντιδήμαρχο κ. Αθανάσιο Μπούκα και στους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας κ.κ. Δημήτριο Μαντζάνα, Παναγιώτη Ριζάκο, και Δημήτριο Τελώνη αναθέτει, χωρίς αντιμισθία, την ευθύνη χειρισμού των ακόλουθων θεμάτων, που θα ασκείται από τον καθένα εντός των ορίων των Δημοτικών Ενοτήτων Λειανοκλαδίου, Υπάτης, Γοργοποτάμου και Παύλιανης, αντίστοιχα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα και του ελέγχου του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της Δημοτικής Ενότητας.
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
γ) Μεριμνούν για τη διαφύλαξη και την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα.
δ) Συνεργάζονται με τους Προέδρους και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Μεριμνούν για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών σε θέματα της Δημοτικής Ενότητας.
2. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται για την κατ’ εξαίρεση υπογραφή όλων των εγγράφων, των σχετικών με τη λειτουργία των εποπτευόμενων από αυτούς δημοτικών Υπηρεσιών, όταν οι εξουσιοδοτηθέντες προς τούτο Προϊστάμενοι των αντίστοιχων οργανικών μονάδων νομίμως κωλύονται ή απουσιάζουν και δεν είναι δυνατή η νόμιμη αναπλήρωσή τους.



3. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι έχουν αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων.
4. Οι Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
5. Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.
6. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Ρούλιας, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Θεόδωρο Αρναούτογλου.