Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Ανοιχτή επιστολή  << κόλαφος >> ως προς την λειτουργία των βαθμίδων εκπαίδευσης δημοσιεύει ο εκπαιδευτικός Χρήστος Παγορόπουλος καλώντας τους υπέυθυνους να πράξουν τα δέοντα και να σταματήσουν οι δικαιολογίες .


Αφορμή είναι τα όσα συμβαίνουν στο Αστεροσχολέιο Υπάτης και  το μουσικό σχολείο Λαμίας .
Στον επίλογο της επιστολής του ο κ. Παγορόπουλος τονίζει στους αρμόδιους ότι
<<....πρέπει να επιληφθείτε και να σταματήσετε αυτή την «καραμπινάτη» ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΗΣ και να μπει «ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του»! Δεν μπορεί ο καθένας, «να πράττει κατά το δικό του δοκούν»!
Δεν μπορεί «να σφυρίζετε» αδιάφορα ακόμα!! Δεν μπορείτε να «νίπτετε τας χείρας σας» διαρκώς!! «Πράξτε τα Δέοντα-Νόμιμα»  επιτέλους!....>>

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς τα Στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακής Στερεάς & Β/θμιας Φθιώτιδας)
Δύο άσχετα μεταξύ τους (εκπαιδευτικά) θέματα, αλλά τους αφορούν άμεσα!


Θέμα-Ερώτημα 1ο:  Κακογιάννειο Αστεροσχολείο Υπάτης


"Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, πέντε μέρες κοσκινίζει "
Η έκφραση που σας παραθέτω σίγουρα, συνάδει-εκφράζει την όλη εξέλιξη στο θέμα της διαχείρισης του Κακογιάννειου Αστεροσχολείου Υπάτης!
Την μια φορά σας «εμποδίζει-φταίει» να ασκήσετε τα καθήκοντά σας ο ΣΕΑΦ (του οποίου είμαι μέλος-εθελοντής και αντιπρόεδρος), την άλλη το γεγονός ότι πρέπει να αμειφθούν κάποιοι με οδοιπορικά, την άλλη σας φταίει το αλεξικέραυνο, την άλλη οι ηλιακές καταιγίδες, την άλλη ο πρώην Υπουργός που έφυγε και δεν υπέγραψε την μετάταξη υπαλλήλου, την άλλη η παραίτηση που έγινε, αλλά δεν έγινε δεκτή….….
Εμείς δε οι «πληβείοι» πρέπει να ανεχθούμε, αφενός τις ανυπόστατες δικαιολογίες σας και αφ ετέρου να μην αντιδράσουμε σε όλα αυτά τα ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ που υποστηρίζετε, για όλη αυτή την «ΚΑΚΗ ΣΑΣ» διαχείριση στο θέμα αυτό και την σπίλωσή μας με κατηγορίες που αδίκως μας αποδίδετε!
Εμείς, σε ότι μας αναλογεί σαν ΣΕΑΦ, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για το Αστεροσχολείο, χωρίς να απαιτούμε-λαμβάνουμε οδοιπορικά-αμοιβή και μάλιστα σε ωράριο που είναι εκτός της εργασίας μας, με τις περισσότερες φορές να είναι σε περίοδο διακοπών ή Σαβ.-Κύριακα!
Οι παρουσιάσεις μας δε, γίνονται εθελοντικά πάντα με πολύ κόπο, «ψάξιμο» και μεγάλη προσπάθεια ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του συνεχώς μεταβαλλόμενου-εξελισσόμενου αντικειμένου!
H ανταμοιβή μας βέβαια είναι, τα σχόλια των επισκεπτών που «μένουν έκπληκτοι», -πάντα ευχάριστα- και αναρωτιούνται πως υπάρχει και λειτουργεί στην Ελληνική επαρχία-περιφέρεια ένα τέτοιο «θαύμα»!
       Βλέπουμε όμως, ότι το Κακογιάννειο Αστ/λείο Υπάτης, λίγο μετά το Πάσχα του 2016, να μην υποστηρίζεται και να παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης. Στην ουσία υπάρχει η εντύπωση ότι δεν λειτουργεί ή ανθ-υπολειτουργεί! Τα υπόλοιπα όλα, φαντάζουν προφάσεις για αυτό που ανέφερα στην αρχή!
Έχω ακούσει (ουχί άπαξ) για «μνημόνια» συνεργασίας σε συσκέψεις στελεχών για το ΚΑΥ, παραιτήσεις, ανακλήσεις και το αποτέλεσμα:
«μηδέν εις το πηλίκον»!  & «΄Ηξεις αφίξεις….» κατά τον Πύθειο χρησμό!
Μάλιστα κάποιοι μας «κουνούν» και το δάκτυλο και μας εκθέτουν για όλη αυτή την κακή διαχείρισή τους, στο ΚΑ Υπάτης, πανελλαδικά (ΕΚΦΕ)!
Είναι δυνατόν;
Σαν στελέχη-υπεύθυνοι των εν λόγω Δ/νσεων, γιατί «περί άλλων τυρβάζετε»; Και δεν «πράττετε τα Δέοντα»;  
 
Θέμα-Ερώτημα 2ο: Η αντιποίηση  (νομικώς)


Όλοι μας γνωρίζουμε, ότι τα σχολεία είναι οντότητες παροχής εκπαίδευ-σης στους πολίτες της χώρας,  που διέπονται από κανόνες λειτουργίας, τηρούν τους Νόμους του Κράτους και υπάγονται σε Δ/νσεις Εκπαίδευσης υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, ούτως ώστε να παρέχονται οι ανάλογες υπηρεσίες προς επίτευξη του σκοπού της Εκπαίδευσης.
Εν προκειμένω, τα σχολεία της Β/θμιας διαχωρίζονται σε βαθμίδες και ανάλογα με το αντικείμενό τους σε:
     Γυμνάσια, Εν. Λύκεια, Γυμνάσια με λυκειακές τάξεις, Τεχνικά, Εσπερινά, Εκκλησιαστικά κλπ.
Όπως υπάρχουν Καλλιτεχνικά, Αθλητικά, Μουσικά κλπ
Ιδιαιτέρως τα Μουσικά σχολεία είναι οντότητες Γυμνασίων με Λυκειακές τάξεις, με προσανατολισμό την μουσική παιδεία.
Σχολική μονάδα που διευθύνει ένας Διευθυντής, με τους ανάλογους Υπ/δντές, σύμφωνα με το υπάρχον μαθητικό δυναμικό.
Ανατρέχοντας σε φωτογραφικό υλικό του παρελθόντος (υπάρχει άφθονο στο Internet) και στον τοπικό ημερήσιο τύπο, διαπίστωσα ότι σε όλες τις παρελάσεις προς τιμήν των Εθνικών επετείων στη Λαμία παρήλασαν οι εξής Σχολ. μονάδες:
Μουσικό Γυμνάσιο Λαμίας & Μουσικό Λύκειο Λαμίας με τους ανάλογους παραστάτες-συνοδούς των δύο σημαιών.     
   Ενώ η υπαρκτή-Νόμιμη σχολ. μονάδα, Μουσικό Σχολείο Λαμίας δεν υπήρχε!
   Εδώ είναι προφανές, ότι «κάτι δεν πάει καλά»!!
Για την Ελληνική Πολιτεία (ΚΡΑΤΟΣ) (που δεν έχει δημιουργήσει Μουσικά Γυμνάσια ή Λύκεια αλλά Μουσικά σχολεία), τα σχολεία που παρελαύνουν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! (Μάλιστα υπήρξε και ανάλογο σχόλιο σε τοπική εφημερίδα, «καδράροντας & φωτογραφικά» τους Διευθυντές Εκπαίδευσης με τα δύο «μαϊμού» λογότυπα του εν λόγω σχολείου).
Κύριοι της εκπαίδευσης, μπορεί ακόμη και τώρα να ισχυρισθείτε, «ότι διέλαθε της προσοχής σας»;
Όμως τώρα, πρέπει να επιληφθείτε και να σταματήσετε αυτή την «καραμπινάτη» ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΗΣ και να μπει «ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του»! Δεν μπορεί ο καθένας, «να πράττει κατά το δικό του δοκούν»!
Δεν μπορεί «να σφυρίζετε» αδιάφορα ακόμα!! Δεν μπορείτε να «νίπτετε τας χείρας σας» διαρκώς!! «Πράξτε τα Δέοντα-Νόμιμα»  επιτέλους!
Χρ. Παγορόπουλος