Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Τα βουνά πάνω από τη Λαμία απέκτησαν αγωνιστικό χρώμα , αφού μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που πραγματοποίησαν τις τελευταίες τους δοκιμές πριν από την έναρξη του αγώνα.

Με τις καιρικές συνθήκες και τις διαθέσεις του καιρού τις επόμενες ημέρες να βρίσκονται στο επίκεντρο της συζήτησης, μία βροχόπτωση έδωσε την ευκαιρία στους οδηγούς να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα και σε αυτού του είδους τις συνθήκες.

Ανάμεσα στις συμμετοχές που ξεχώρισαν σήμερα, ήταν αυτές των Nasser Al-Attiyah και Kajetan Kajetanowicz, όπως και του επικεφαλής της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, Bruno Magalhaes.

Το ίδιο ισχύει και για τους Τσολακίδη-Δήμου, που με το Skoda Fabia R5 πραγματοποίησαν περίπου 40 χιλιόμετρα δοκιμών. Σημειώνεται ότι οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2016, Φιλιππίδης-Μαχαίρας, που συμμετέχουν επίσης με Skoda Fabia R5, προτίμησαν να μην κάνουν δοκιμές σήμερα, αλλά μία από τις επόμενες μέρες λόγω της υπερβολικής λάσπης στη διαδρομή.

Αναγνωρίσεις 1ης μέρας

Οι βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών οδήγησαν την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα στην τροποποίηση του προγράμματος αναγνωρίσεων, με αποτέλεσμα τα πληρώματα σήμερα (πρώτη ημέρα) να κάνουν δοκιμές στην κατατακτήρια ειδική της Λαμίας, αλλά και στις ε.δ. Seajets Γραβιά και Άμφισσα. Οι ειδικές διαδρομές σύμφωνα με τους οδηγούς είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ακολουθούν δηλώσεις μετά το πέρας της διαδικασίας.

Nasser Al-Attiyah: «Οι ε.δ. είναι σε καλή κατάσταση. Έχουμε δει μόλις δύο, αφού τις άλλες τις προετοιμάζουν. Οι σημερινές ήταν πολύ καλές και θα έλεγα ότι δε θυμίζουν το Ακρόπολις που ήξερα. Δεν είναι τόσο σκληρές όσο κατά το παρελθόν. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος ότι ο αγώνας θα είναι όσο σκληρός περιμένουμε».

Kajetan Kajetanowicz: «Οι ε.δ. είναι πιο μαλακές από πέρυσι και σε καλύτερη κατάσταση. Αυτό μου προκάλεσε εντύπωση. Υπάρχουν κάποια κομμάτια με μερικές πέτρες, οπότε ίσως η σειρά εκκίνησης να είναι πιο σημαντική φέτος».

Murat Bostanci: «Οι δρόμοι είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, στεγνές και ίσως λίγο σκληρές. Θα υπάρχουν αρκετές πέτρες. Αύριο θα είναι δύσκολο το πρόγραμμα, αφού θα έχουμε να κάνουμε πολλές ε.δ.. Μπορεί φέτος να συμμετέχουμε με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, αλλά ο αγώνας παραμένει σκληρός».

Albert Von Thurn Und Taxis: «Θα έλεγα πως οι ε.δ. είναι σκληρές, αλλά είναι ωραίες και ενδιαφέρουσες. Η πρώτη (Seajets Γραβιά) έχει πολλές στροφές, ενώ η δεύτερη (Άμφισσα) είναι αρκετά γρήγορη. Θα έχει ενδιαφέρον να τις δούμε και να αποκτήσουμε εμπειρία».

Γιώργος Φιλιππίδης: «Οι ειδικές είναι πολύ καλές. Η Άμφισσα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δε διαπίσωσα κάποιο πρόβλημα».

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: «Η πρώτη ε.δ. είναι αρκετά τεχνική και η δεύτερη γρήγορη. Βέβαια, φέτος θα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, αλλά αυτό θα είναι πρόκληση για εμάς και ενδιαφέρον για τους θεατές».

Σωκράτης Τσολακίδης: «Πάρα πολύ καλές οι ε.δ., σε εξαιρετική κατάσταση. Αξίζουν συγχαρητήρια στην οργάνωση για τη δουλειά που έκανε. Οι Καρούτες (Άμφισσα) δε χαλάνε, παρόλο που έχει βρέξει αρκετά το τελευταίο διάστημα. Στη Γραβιά, στο πρώτο ανηφορικό κομμάτι η σειρά εκκίνησης θα παίξει το ρόλο της, ενώ στο κατηφορικό όχι. Στην Άμφισσα, επειδή η επιφάνεια είναι σκληρή, δε θα έχει τόσο μεγάλη σημασία».

Θέμης Χαλκιάς: «Η Γραβιά και οι Καρούτες είναι καταπληκτικές. Απλά, στις Καρούτες επειδή έβρεξε έχουν βγει κάποιες πέτρες στην επιφάνεια».

Γιάννης Αναγνωστάκος: «Η Άμφισσα θεωρώ ότι έχει χαλάσει αρκετά. Λόγω της βροχής έχει καθαρίσει το χώμα και έχουν βγει πέτρες στην επιφάνεια, αλλά είναι η κλασική Άμφισσα, γρήγορη και ωραία όπως την ξέρουμε. Η Γραβιά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Έχει γίνει τρομερή δουλειά. Δεν υπάρχει ίχνος λάσπης και από εκεί και πέρα το κατηφορικό κομμάτι είναι το γνωστό γρήγορο Δροσοχώρι».

Περισσότερα...