Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Για 1η φορά στη Λαμία ιδρύθηκε ένωση συλλόγων γονέων και κηδεμόνων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης.

Η ένωση ήδη έχει ξεκινήσε με το προσωρινό διοικητικό συμβούλίο τις σχετικές ενημερώσεις σε όλους τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων  για την εγγραφή τους με στόχο την ενδυνάμωση της ένωσης.

Η ένωση συλλόγων γονέων έχει δημιουργήσει και σε λίδα στο facebook  από την οποία μπορεί να ενημερωθεί ο καθένας  και να λύσει οποιαδήποτε απορία ενώ μέλη του συμβουλίου θα βρίσκονται  στα γραφεία της ένωσης  τα οποία στεγάζονται στο 13ο  δημοτικο σχολέιο Λαμίας .

Σχετικά με την ένωση η πρόεδρος Γεωργία Αθανασίου εξηγεί ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ:

Γιατί είναι αναγκαία η ενασχόληση με την καθημερινότητα των παιδιών μας στο σχολείο τους και άρα η δραστηριοποίησή μας και η συσπείρωση, το δυνάμωμα των συλλόγων γονέων. Οι σύλλογοι αν το θελήσουν μπορούν να μπουν στο επίκεντρο της τοπικής κοινωνίας.

Να γίνουν φορείς πλούσιου προβληματισμού, ανταλλαγής απόψεων και παράδειγμα συνθέσεων.

Η ενότητα, απαραίτητο συστατικό του γονεϊκού κινήματος, είναι δεδομένη γιατί στηρίζεται στη βάση των κοινών προβλημάτων.

Ο προσανατολισμός σταθερά υπέρ της υπεράσπισης της ενιαίας, δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.

Πιστεύουμε ότι κάθε διεκδίκησή μας για να έχει αποτέλεσμα οφείλει να στηρίζεται σε επιχειρήματα

- για να πείθουμε τους γονείς που είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί ή ιδιωτεύουν
- για να διεκδικούμε ως αντιπρόσωποι, αυτό που θέλουμε από αυτόν που κάθε φορά πρέπει να το διεκδικούμε
- για να στηρίζουμε με προτάσεις τις διεκδικήσεις μας αναιρώντας τις προσχηματικές αρνήσεις
- για να αποκαλύπτουμε, άμεσα και με λογικά επιχειρήματα, ποιος εν τέλει φταίει.

Έχουμε την πεποίθηση ότι η στήριξη των επιχειρημάτων απαιτεί την χρήση κάποιων «εργαλείων».

Το 1ο «εργαλείο» είναι η «ψυχή» που θα μπορούσε να περιγραφεί με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: πάθος, θάρρος, αποφασιστικότητα, εντιμότητα, διαφύλαξη της αξιοπρέπειας προσωπικής και συλλογικής, ζωντάνια, επαφή με την πραγματικότητα και με το κοινωνικό περιβάλλον.

Το 2ο «εργαλείο» είναι το «μυαλό» που θα μπορούσε να περιγραφεί με την αξιοποίηση της πληροφόρησης, της διασταύρωσης , της εμβάθυνσης με μελέτη, με την σύγκριση των δεδομένων και επιλογή αυτών που κάθε φορά στηρίζει τα «θέλω», την επίκληση της λογικής, την σαφήνεια στη διατύπωση.

ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ

ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΔΕΠ) ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΜΙΑΣ,ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΩ ΣΑΦΗ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΘΕΣΗ; ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ Η ΔΕΠ;

α) το δήμαρχο ή τον πρόεδρο της κοινότητας ή δημοτικό ή κοινοτικό σύμβουλο, που ορίζεται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, ως πρόεδρο,
β) εκπρόσωπο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης,
γ) ένα διευθυντή σχολείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος ορίζεται από τον προϊστάμενο της διεύθυνσης ή του γραφείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,
δ) ένα διευθυντή σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου υπάρχει, που ορίζεται από τον προϊστάμενο της διεύθυνσης ή του γραφείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
ε) εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων, όπου υπάρχουν, που ορίζονται με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου των οποίων ο αριθμός δεν μπορεί να υπερβεί τους δύο,
στ) από έναν εκπρόσωπο των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών ΕΛΜΕ & ΔΟΕ.

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΠ;

Η ΔΕΠ εισηγείται στο Δήμαρχο και στο Δημοτικό Συμβούλιο θέματα που αφορούν στην: - καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των σχολείων. - κατανομή των πιστώσεων και της λειτουργικές τους δαπάνες. - ίδρυση, κατάργηση και συγχώνευση σχολικών μονάδων. - ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων καθώς και στην επισκευή και συντήρησή τους. εποπτεία του έργου των Σχολικών Επιτροπών.

Επιβάλλεται να λειτουργήσει η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και να ενισχυθεί η λειτουργία της η οποία κατά τη γνώμη μας μπορεί να επιτευχθεί με τους παρακάτω τρόπους:

Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας σχεδιάζει και ανακοινώνει τον εξαμηνιαίο και ετήσιο προγραμματισμό δράσης της ο οποίος υπόκειται σε κοινωνική λογοδοσία στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Ο προγραμματισμός δράσης περιλαμβάνει (με βάση την αρμοδιότητα που αναφέρει ότι η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας ασχολείται με την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των σχολείων) ενασχόληση με: Θέματα φύλαξης σχολικών κτιρίων, ανάπτυξη προγραμμάτων σχολικής υγιεινής, καθώς επίσης και οργάνωσης διαφόρων ενημερωτικών εκπαιδευτικών εκδηλώσεων.

Επισκέψεις στα σχολεία μελών των επιτροπών παιδείας και συναντήσεις με εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς) για την αλληλοτροφοδότηση και την αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που προκύπτουν.

Ανάπτυξη και διαμόρφωση πλαισίου συζήτησης για τη διαδικασία συγχωνεύσεων, καταργήσεων, υποβιβασμού και προαγωγής σχολικών μονάδων με τρόπο που να επιτρέπει χρονικά την ουσιαστική και σε βάθος προσέγγιση αυτού του ζητήματος δίχως ασφυκτικά χρονικά πλαίσια και “κατ’ επίφαση” διαδικασίες.

To radiomemory.gr χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.