Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Ο Alexey Lukyanuk ξεπέρασε πολύ γρήγορα την ατυχία του νωρίτερα στην Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, με μια εντυπωσιακή επίδοση στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη Θήβα των 30,53 χλμ.

O Ρώσος επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν 44,5 δευτ. ταχύτερος του Eyvind Brynildsen και πήρε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 33,5 δευτ. από τον Νορβηγό. Τρίτος στην ΕΔ και στη γενική θα διανυκτερεύσει ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα της καριέρας του στο ERC.

Στην Ειδική της Θήβας, τη μεγαλύτερη του αγώνα (μήκους 30,53 χλμ.), υπήρξαν δύο εγκαταλείψεις για τον αγώνα του ERC: του Lukasz Habaj από έξοδο -χωρίς σοβαρές συνέπειες- στο 18ο χλμ., καθώς και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Επίσης, με μια σύντομη έξοδο από το δρόμο ο Paulo Nobre προκάλεσε ζημιά στο εμπρός μέρος του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 2,5 λεπτά.

Ο Ούγγρος Norberg Herczig πήρε το πρώτο προβάδισμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 κερδίζοντας την Υπερειδική Διαδρομή που άνοιξε τον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), την ώρα που ένα κλατάρισμα κόστισε στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Alexey Lukyanuk 12,8 δευτερόλεπτα.

Αντίστοιχο πρόβλημα είχε και ο Sergei Remennik στην κατηγορία ERC2, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Zelindo Melegari. Ταχύτεροι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετέχουν στο ERC ήταν ο Θέμης Χαλκιάς με τον συνοδηγό του Λεωνίδα Μαχαίρα, σημειώνοντας τον 19ο χρόνο με το Skoda Fabia R5.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Στην πρώτη στροφή το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Τώρα δεν έχουμε άλλη ρεζέρβα για την επόμενη Ειδική.»
Ο Alexey Lukyanuk ξεπέρασε πολύ γρήγορα την ατυχία του νωρίτερα στην Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, με μια εντυπωσιακή επίδοση στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη Θήβα των 30,53 χλμ.

O Ρώσος επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν 44,5 δευτ. ταχύτερος του Eyvind Brynildsen και πήρε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 33,5 δευτ. από τον Νορβηγό. Τρίτος στην ΕΔ και στη γενική θα διανυκτερεύσει ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα της καριέρας του στο ERC.

Στην Ειδική της Θήβας, τη μεγαλύτερη του αγώνα (μήκους 30,53 χλμ.), υπήρξαν δύο εγκαταλείψεις για τον αγώνα του ERC: του Lukasz Habaj από έξοδο -χωρίς σοβαρές συνέπειες- στο 18ο χλμ., καθώς και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Επίσης, με μια σύντομη έξοδο από το δρόμο ο Paulo Nobre προκάλεσε ζημιά στο εμπρός μέρος του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 2,5 λεπτά.

Στο μεταξύ, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επικεφαλής της γενικής κατάταξης πέρασαν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας, που ήταν στη Θήβα 9,8 δευτ. ταχύτεροι από τους Μπαντούνα-Σούκουλη.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Είναι μεγάλη έκπληξη. Κάναμε κάποια λάθη. Ο δρόμος ήταν πραγματικά καθαρός για εμάς, καλύτερα από τους οδηγούς μπροστά μας.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Ω Θεέ μου, εντελώς τρελή Ειδική, απολύτως καθόλου πρόσφυση. Χτύπησα σχεδόν δύο ή τρεις φορές στην αρχή, οπότε στη συνέχεια οδήγησα πιο επιφυλακτικά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Μου άρεσε αυτό η Ειδική. Μερικές τμήματα γλιστρούσαν πολύ. Είχα καλή αίσθηση αλλά γλιστρούσαμε πολύ.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Η ειδική ήταν πάρα πολύ δύσκολη, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι με τη ρύθμιση. Αλλά είμαστε εδώ, αύριο είναι εντελώς διαφορετική μέρα.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
Σχόλιο: Βγήκαν εκτός δρόμου, το πλήρωμα είναι καλά.

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ καλή Ειδική αλλά είχαμε ένα τετακέ σε μια στροφή. Είχαμε καλό ρυθμό, είμαι χαρούμενος.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Είχαμε πρόβλημα με τον επιλογέα των ταχυτήτων. Σε μία φουρκέτα βγήκαμε λίγο εκτός και χτυπήσαμε λίγο το αυτοκίνητο. Οδηγούσαμε για 20 χιλιόμετρα με αυτό το πρόβλημα.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank
«Καταπληκτική Ειδική. Πραγματικά απίστευτη. Κάναμε ένα λάθος. Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο ολισθηρό, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Η πρόσφυση ήταν τραγική. Μηδενική. Καλή Ειδική για εμάς, προσπαθούσαμε να έχουμε καθαρή γραμμή.»

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre
«Ήταν εντάξει για εμάς, έχουμε δει ένα αυτοκίνητο δίπλα στο δρόμο.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
«Καθαρίζαμε το δρόμο, γλιστρούσε πολύ. Μου έσβησε ο κινητήρας σε μια φουρκέτα. Αλλά είναι εντάξει, τέλος για σήμερα. Αύριο θα είναι πιο σκληρή ημέρα.»

Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel
«Βγήκαμε από το δρόμο και η επιστροφή σε αυτόν ήταν δύσκολη». Σχόλιο: Ζημιά στον εμπρός προφυλακτήρα.

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Αισθάνομαι σαν τον Ogier, ‘καθαρίζουμε’ τον δρόμο. Δεν ήταν κακή οδήγηση για εμάς, αλλά ‘καθαρίζαμε’ πολύ.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
«Ήταν ζεστά πολύ και με πολλή σκόνη. Οδηγούσαμε στη σκόνη των προηγούμενων αυτοκινήτων.»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo
«Δεν ήταν τόσο σκληρή όπως περίμενα ήταν όμως πολύ ολισθηρή. Απόλαυσα την Ειδική.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Όλα καλά. Γλιστρούσε πολύ αυτή η Ειδική. Δεν κάναμε κανένα λάθος.»

Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco
«Είμαι πολύ κουρασμένος. Ήταν μία μεγάλη Ειδική για εμένα. Μου αρέσουν οι μεγάλες Ειδικές διαδρομές αλλά αυτή δεν ήταν εύκολη.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Ήταν πολύ καλά αλλά είχαμε προβλήματα με τα φρένα.»

Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo
«Είναι πολύ ζεστά και δύσκολα. Αλλά είμαι χαρούμενη για σήμερα, ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος.»

Νο25: MURADIAN Artur - CHELEBAEV Pavel
«Χρειαζόμασταν περισσότερο εμπιστοσύνη. Στη μέση της Ειδικής είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης, γι 'αυτό και αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό. Αλλά ήταν καταπληκτική Ειδική.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Ήταν πολύ δύσκολη Ειδική. Δεν μπορώ να οδηγήσω, ήταν πολύ σκληρό και πολύ μαλακό, δυσκολευόμουν να μείνω στο δρόμο.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin
«Δυσκολεύομαι στην οδήγηση. Είμαι εδώ στην Ελλάδα για πρώτη φορά, οπότε δεν ξέρω πώς να ετοιμάσω το αυτοκίνητο. Έχω χάσει πολύ χρόνο.»

Νο28: PROTASOV Yurii – CHEREPIN Pavlo
«Κάναμε ένα μικρό λάθος, είμαστε πολύ χαρούμενοι. Αυτή ήταν η πρώτη πραγματική χωμάτινη Ειδική Διαδρομή για εμάς μετά από τρία χρόνια.»

Νο29: NORDGREN Juuso – SUOMINEN Tapio
«Καθυστερήσαμε σε μία διασταύρωση, έπρεπε να κάνουμε όπισθεν.»

Νο33: “EL NAK Jr” – VIGOS Andreas
«Οδηγήσαμε πολύ φυλαγμένα. Δε μας έχει φύγει ακόμα το άγχος. Αύριο είναι μία άλλη ημέρα.»

To radiomemory.gr χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.