Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Θετική κρίνει την νέα τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που έχει σχέση με τη διαχείριση των διοδίων και των οδικών υποδομών Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αποστόλης Καραναστάσης . Όπως τονίζει μιλώντας σε επιτροπή της Βουλής η τροπολογία  θα μπορέσει να εισάγει την αναλογική τιμολογιακή πολιτική των διοδίων ώστε  ο καθένας να πλρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει χωρίς παράπλευρα διόδια  και να μπορούν όλοι να χρησιμοποιούν το εθνικό οδικό δίκτυο . << Πιστεύω, λοιπόν, ότι αυτή η διαδικασία έρχεται να θεραπεύσει προβλήματα που υπάρχουν και ότι αυτή η Υπηρεσία θα μπορέσει να βρει τους τρόπους εκείνους, ώστε να πληρώνουν όλοι αναλογικά.>> τονίζει χαρακτηριστικά .



Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗ

Αυτό που έρχεται να θεραπεύσει η τροπολογία αυτή είναι ότι έχουμε δύο συμβάσεις παραχώρησης, το 2007 του κ. Σουφλιά και το 2013 του κ. Χρυσοχοΐδη, οι οποίες δημιούργησαν τεράστια προβλήματα, ώστε αυτή τη στιγμή να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν σε έναν ασφαλή οδικό άξονα όλα τα αυτοκίνητα, λόγω της τιμολογιακής πολιτικής.
Εκτιμώ, λοιπόν, ότι αυτή η διαδικασία με την πρόταση του κ. Σπίρτζη έρχεται να θεραπεύσει τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν. Θέλω να πω ότι όλοι κινούνται σε ένα παράπλευρο οδικό δίκτυο το οποίο δεν είναι ασφαλές, σε ένα δευτερεύον εθνικό δίκτυο, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη συντήρησή τους και, πάνω από όλα, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην οδική ασφάλεια, διότι έχουμε πάρα πολλά ατυχήματα.
Νομίζω, λοιπόν, ότι θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε, όλα τα βαριά οχήματα και κάποια οχήματα τα οποία είναι πάρα πολύ επικίνδυνα, να οδηγούνται στον πρωτεύοντα εθνικό άξονα, δηλαδή στον ΠΑΘΕ, ή σε αυτούς τους άξονες οι οποίοι κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα. Όμως, πάνω από όλα, ερχόμαστε να καλύψουμε και υποχρεώσεις που έχουμε μέσα από δύο Οδηγίες, οι οποίες είναι από το 2004 και το 2009 και τις οποίες όλα αυτά τα χρόνια δεν είχαμε προσπαθήσει να καλύψουμε.
Πιστεύω, λοιπόν, ότι αυτή η διαδικασία έρχεται να θεραπεύσει προβλήματα που υπάρχουν και ότι αυτή η Υπηρεσία θα μπορέσει να βρει τους τρόπους εκείνους, ώστε να πληρώνουν όλοι αναλογικά. Νομίζω ότι ο στόχος του Υπουργείου θα πρέπει να είναι, η τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί να είναι τέτοια, ώστε κανένας χρήστης του αυτοκινητοδρόμου να μη σκέφτεται να χρησιμοποιήσει ένα ασφαλές εθνικό οδικό δίκτυο.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.